daniquepater.reismee.nl

Voorbereidingen

Hoi allemaal,

Over een ruime week is het dan eindelijk zo ver! Ik ben druk bezig met alle voorbereiding. Alle vaccinaties, visum, de juiste kleding, etc. Ik heb vandaag te horen gekregen wie mijn gastgezin is en op welke opvang ik aan de slag ga. Ontzettend leuk om te lezen en zo krijg je iets meer een beeld van wat je te wachten staat.

Het gezin bestaat uit 10 gezinsleden. De jongste is 2 maanden en de oudste 76 jaar (om even een beeld te krijgen). Zover ik nu weet over het huis, is dat ik een eigen slaapkamer heb, een pit als toilet en geen douche. Omgekeerde wereld dus! Oh ja en het internet is op 25 km afstand. Dat word afkicken dus . Ik weet daarom ook nog niet hoe vaak ik een blog zou kunnen plaatsen. Je kunt (als je dat leuk vind) je email adres invullen, zodat je een mailtje krijgt zodra ik een nieuwe blog plaats.

Het project is een kinderopvang, basisschool en middelbare school in 1. Deze opvang/school is opgericht voor kinderen die niet naar school konden, omdat daar geen geld voor is. Zo krijgen de arme kinderen ook toegang tot onderwijs. Ik ben blij dat ik hier een bijdrage aan mag leveren.

Komend weekend komen vrienden en familie langs om 'afscheid' te nemen en dan word het tas pakken en gaan! Ik heb er zin in!

Mocht je nog geld willen doneren voor mijn project, kan dat via de volgende link:

https://www.doneeractie.nl/vrijwillgerswerk-in-ghana-afrika/-31888


Tot zover deze blog en hopelijk tot mijn volgende blog vanuit Ghana.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active